CeritaSekupang

The Other Story Of CeritaSekupang

Perempuan semakin Ganas ?

Assalamualaikum.
Sejak kebelakangan ini entah kenapa terdapat banyak video perempuan bergaduh disebarkan diruangan facebook. Kalau dulu memang susah nak tengok video macam ini mungkin disebabkan kemajuan dunia teknologi menyebabkan semakin banyak video-video seperti ini dimuatnaik ke alam maya. Terbaru video mengenai perempuan bergaduh di kedai kasut.



Kalau gaduh yang hanya ada dialog sahaja mungkin boleh dipandang seperti ianya perkara biasa. Punca perempuan ini suka  bergaduh biasanya hanya kerana topik kecil dan boleh dikatakan sebab yang tidak masuk akal. Antara perkara biasa yang dapat kita dengar punca pergaduhan macam ini berlaku selalunya mesti sama saja.  Apa nak jadi dengan dunia sekarang?? Kepada yang berminat untuk tengok video berkaitan boleh klik  sini

16 comments:

tulah kan.fesbuk p0n dah mcam surat kabar 0n9 skrg.

 

terpengaruh cite biniku gengster ni CS

 

gaduh sbb ape tu?? :ragu
kalau difikirkan,org yg kuat pegangan imannya x akan sesekali bergaduh dgn saudara sekaumnya apatah lg semuslim hanya ttg perkara remeh-temeh:rebut bf la,rebut jawatan,popularitu\i,sape terer n etc.
KECUALI,apabila islam di hina2 & dipijak2, lalu dia bangkit dgn berani utk mempertahankan agama yg dicintai.

tp,zaman skrg ni, mulut je yg mengaku cintakan Allah,cintakan rasul,dlm hati plak cemana?

wanita,
tempatnya tinggi di syurga,
jika agama dipelihara...

p/s: erk,apsal pjg plak komen kali ni... :apa

 

perempuan sekarang dah semakin hilang ciri kemelayuan. hekhek.

 

pompuan yg pakai tudung tu sengal la.. nape pakai baju lengan pendek :fuh

 

haha. phat..terpengaruh ngn bini2ku gangster..

 

bukan perempuan semakin ganas, tapi manusia semakin tipis imannya... tipis kesopanan,

 

gadoo gadoo gadoo lagi kah kah kah :p

 

slalu nye dak engineering mcm kitorank slalu dilebelkan ganas
wakakak XD

 

Assalamualaikum....
gaduh sbb lelaki?? sedihnya tgk gelagat manusia pada zmn skrg ni

 

tak manis la gaduh2 pukul ni. :nono. upah orang la kan senang? ahahahaha XD just kidding.

 

boleh pula dirakam benda2 x senonoh macam tu... bukan nak meleraikan,, lagi suka sebab boleh jadi bahan ejekan... isk,,, memang memalukan la kejadian2 macam ni...

 

oh susahnya nak cari calon zaman sekarang ni.. :ohno

cs dah jumpe? :apa

 

tu la tgok gak ari tu kt fb adeh smpi pelempang bagai adeh pmpn2 makin kasar. mcm da ilang sume kelembutan aih..

 

yang kat kedai kasut tu saya dah tengok... pasal laki kan? adeh cannot go..